Shoji no Mahō

Mágia posadnutia je temná vnútorná mágia, ktorú zvládne ovládnuť len mág posadnutý kúzlom Shoji iného mága (hráčskej postavy). Táto mágia je veľmi mocná a navyše ju vie posadnutý mág automaticky bez toho, aby sa ju učil (neplatí si za kúzla s eternano), no každé kúzlo sa dá použiť v jednom rpg iba raz. Navyše, mág ju dokáže ovládať len do doby, kedy je stále posadnutý a slúži niekomu inému. Akonáhle je posadnutie zrušené alebo prelomené, mág stráca možnosť ju ovládať.

Kúzla

Názov: Fōsu
Popis: Mág sa dotkne cieľa a následne ním dokáže telekineticky pohybovať. Mág dokáže zdvihnúť cieľ maximálne do dvoch metrov, S-mág až do pätnástich, pričom sa nemusí cieľu ani dotknúť a SS-mág neobmedzene.

Názov: Gōsuto Hanabi
Popis: Mág natiahne pred seba ruku, pričom z nej vystrelí veľké množstvo temných duchov v podobe lúčov. Mág dokáže ľubovoľne kontrolovať trajektóriu letu duchov, pričom duchovia spôsobujú ťažšie tupé zranenia.

Názov: Hittsukamu
Popis: Mág mávne rukou na cieľ, pričom cieľ obklopia červené znaky a zahalí ho fialová aura. Tieto znaky víria okolo cieľa a bránia mu v pohybe, môžu cieľ zdvihnúť do vzduchu a tak preniesť podľa vôle mága, ale zároveň môžu cieľu spôsobovať bolesť, prípadne ho škrtiť.

Názov: Kieru
Popis: Mág natiahne ruku na cieľ, pričom jeho telo sa začne rozpínať, až sa nakoniec zmení na prach. Mág dokáže týmto kúzlom zabiť nanajvýš objekty vo veľkosti dospelej mačky (človeku spôsobí vážnejšie zranenia), S-mág aj veľké zvieratá, pričom môže spôsobiť človeku smrteľné zranenia a SS-mág dokáže nechať sa takto vypariť aj ľudí.

Názov: Kurai Katamari
Popis: Mág vystrelí na cieľ mnoho veľkých silných chápadiel, pričom chápadlá sú dosť ťažké, aby dokázali rozdrviť aj zem pri prípadnom páde.

Názov: Kurai Sen
Popis: Mág vystrelí na cieľ mocný lúč temnej energie.

Názov: Kurayami Kēji
Popis: Mág v ruke rozdrví temnú guľu, pričom následne zo zeme pod cieľom vyrastú chápadlá, ktoré sa zväčšujú a obaľujú cieľ. Okrem toho, že cieľ pútajú, mu spôsobujú aj ohromnú bolesť.