Ide o vnútornú mágiu, ktorá je tiež označovaná ako staroveká. Dovoľuje mágovi si zapamätať všetky detaily o súperovi, od rýchlosti búšenia srdca, zvuku krokov, až po jeho mágiu. Mág taktiež dokáže vytvárať mágiu, ktorú už raz videl a zapamätal si ju, prípadne ju dokáže kombinovať s inými mágiami, ktoré si tiež predom zapamätal, a tak môže tvoriť nové kúzla. Táto tvorba má doslova neobmedzené využitie, jedinou jej slabinou sú nezapamätaľné, čiže veľmi zložité (buď kvôli príprave alebo kvôli štruktúre) kúzla. Nanešťastie, kúzla ako Omoidaru a Wasureru nefungujú na mágiu Mavis a Zerefa.
Kúzla
Názov: Memorī Meiku: Araburu Fūga no Yashiro
Popis: Mág švihne rukou proti cieľu, čím vytvorí sériu silných tornád rútiacich sa tým smerom. Keď sa tornáda stretnú s cieľom, tak ho zdvihnú do vzduchu, pričom ho zraňujú a nakoniec ho ešte silno odhodia.
Cena: 19 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Hoshi Furu Yoru ni
Popis: Mág sa vystretými dvoma prstami chytí spánkov na oboch stranách hlavy, pričom sa za ním vytvorí viditeľná reťaz spomienok. Mág následne dokáže nájsť svoje ciele v hocijakej mase ľudí podľa údajov, ktoré si o nich zapamätal (bitie srdca, zvuk kroku, atď.). Keď ich nájde, tak z magického kruhu za mágom vyletia bleskové lúče na každý cieľ, pričom je takmer nemožné sa týmto lúčom brániť. Pri tomto kúzle okolie na chvíľu stmavne, akoby nastala noc, takže bleskové lúče pripomínajú padajúce hviezdy.
Cena: 20 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Kodai Masutā Kenshi
Popis: Mág sa vystretými dvoma prstami chytí spánkov na oboch stranách hlavy, čím vytvorí hromadu ľadových majstrov šermiarov. Títo šermiari sa okamžite vrhajú na cieľ, pričom sú schopný aj blokovať mágiu, no nie všetky druhy, a aj to len kúzla od mága slabšieho ako je používateľ tohto kúzla.
Cena: 23 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Kodai no Chie o Shawāringu
Popis: Mág nad cieľom vytvorí veľkú, na žlto žiariacu, pečať. Tá ovplyvňuje gravitáciu pôsobiacu na cieľ, pričom ho obrovskou silou tlačí k zemi, čo je možné pozorovať voľným okom, keď jeho telo vytvára v zemi kráter.
Cena: 22 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Kogoeru Kokurai no Tsurugi
Popis: Mág vytvorí mocný čierny blesk, ktorý letí rovno na cieľ, no po ceste od neho odletujú menšie výboje. Všetko, čoho sa blesk, alebo výboje dotknú, zamrzne.
Cena: 33 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Kōgeki-en Zangeki
Popis: Mág vytvorí mocnú červenú vlnu, ktorá je doprevádzaná bleskami. Vlna po kontakte s cieľom vyvolá výbuch, čím sa stáva ešte nebezpečnejšia.
Cena: 21 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Moyuru Daichi no Gō
Popis: Mág sa vystretými dvoma prstami chytí spánkov na oboch stranách hlavy, pričom sa za ním vytvorí viditeľná reťaz spomienok. Jeho okolie sa hneď nato sfarbí do červena, pričom sa okolo cieľa zo zeme vysunú skaly pokryté lávou. Keď mág udrie do rukami zeme, tak pod cieľom nastane mocný výbuch, ktorý ho okrem iného vystrelí aj do vzduchu. Toto kúzlo je dostatočne silné, aby ukončilo celý zápas.
Cena: 29 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Tenmetsu Raitoningu no Ha
Popis: Mág vyvolá obra s veľkým mečom pokrytým bleskami, ktorého spodná polovica tela je uväznená v lade. Obor sa hneď dá do útoku na cieľ so svojou zbraňou.
Cena: 18 Eternano
Názov: Memorī Meiku: Zanzō
Popis: Mág pomocou sily svojich spomienok vytvorí svoj klon na mieste, kde stál, pričom on sám sa stratí. Klon funguje podobne ako hologram, mág cez neho dokáže hovoriť, pri útoku na neho zmizne a následne sa opäť objaví.
Cena: 15 Eternano
Názov: Omoidasu
Popis: Mág si dokáže zapamätať všetky postrehnuteľné informácie o cieli, pričom si dokáže zapamätať aj jeho kúzla, ktoré už cieľ predviedol. Nevýhodou však je, že si nedokáže zapamätať zložité kúzla, či už kvôli príprave, štruktúre alebo účinku. Tieto kúzla dokáže mág vyvolať skrz svoje spomienky a využívať ich, ale len v prípade, že kúzla patrili hráčskej postave a zapamätal si ich v tom istom rpg ako ich aj použil. Akonáhle rpg skončí, mág dané kúzla zabudne. Jedinou výnimkou je, že mág to kúzlo skombinuje s iným kúzlom, ktoré si v tom rpg zapamätal (platia rovnaké pravidlá), predvedie ho a kvalitne v danom rpg popíše. Následne adminov slušne na chate požiada, či by dané kúzlo mohol vedieť už nastálo. Po vzájomnej dohode si za nové kúzlo zaplatí danú cenu a pripíše sa mu na profil. Predtým, ako sa bude chcieť hráč dohodnúť s adminmi na danom kúzle, si však musí premyslieť jeho obmedzenia, nájsť si k nemu obrázok, vymyslieť názov a popis, samozrejme, dodať, aj koľko je ochotný za ono kúzlo zaplatiť (cena musí byť reálna), no v prvom rade si musí dať záležať na popísaní toho kúzla v rpg. Takto sa však mág môže naučiť maximálne tri kúzla.
Cena: 25 Eternano
Názov: Wasureru
Potrebné: Omoidasu
Popis: Mág dokáže cieľu prikázať zabudnúť jeho vlastné kúzlo, ktoré práve použil, a tým sa ono kúzlo rozpadne. Cieľ po zbytok rpg nedokáže zabudnuté kúzlo použiť (v ďalšom rpg ho už môže v pohode používať). Avšak, na to, aby dokázal takto prekliať cieľ, musí najprv jeho kúzlo analyzovať a zapamätať si ho, takže je veľmi nebezpečné to používať na útočné kúzla. Pri obrannom kúzle to je jednoduché, lebo je väčšinou to kúzlo ľahké a mágovi nič nehrozí, avšak útočné môže byť komplikované a rýchle, takže skôr, ako stihne mág donútiť cieľ to kúzlo zabudnúť, kúzlo mága zasiahne.
Cena: 19 Eternano